Merhaba değerli R10 üyeleri ;

Şimdi benim size uzuuuun uzuuuuuun sorunlarımı iletmek istiyorum.

Benim birtane ALMANCA resim üzerine olan sitem var ve bu sitem hakkında öğrendiklerim vesaire sitem bayağı sakattaymış yani adsenseden ban / spam yeme ihtimalim çok yüksekmiş.

Sitemin sorunu
1)Resimler çekilmiş ve herhangi bir özgünleştirme yapılmamış.
2) Siteye hiç bir şekilde yazı vs. girilmemiş.

Bu yüzden adsense ban yeme oranım çok yüksekmiş.

Bu durumdan şu şekilde kurtulabilirsiniz diyebileceğiniz şeyler var ise lütfen cevaplarınızı bekliyorum.

Ben şuanda özgün olarak resimleri giriyorum makaleler de yakında eklenmeye başlayacaktır.

Ben şunları yapsam düzelir mi ?

Önceki resimler için artık makale girimi olmaz fakat onları özgünleştirsek sıkıntı ortadan kalkar mı ?

Bundan sonra ki tüm açılan konulara makale yazılsa ban yeme riski düşer mi ?

Bir de mesela ben şuanda kafama göre resimleri ekliyorum. Hit artışı için siteme ekleyeceğim resimlerin kelimesini nereden bulmamı tavsiye edersiniz. Güncel olarak günde 5 tanecik

Şimdiden konuyla ilgilenen arkadaşlara teşekkür ediyorum.