Ehliyetimi aldım, geçici belge verdiler A4 kağıt, evet şaşırmayın bildiğimiz A4 kağıt verdiler onunla trafiğe çıkabilirsin dediler bende çıktım sürdüm polis çevirmedi polise rastlamadım
Not: 15 gün sonra asıl ehliyetim adrese teslim edeceklermiş.
->A4 kağıt süresi ise: 02.02.2016 kadar bitiyor
Ben sürücü kursundan dosyamı aldım. Bunun haricinde şoförler odasına da gitmem gerekiyor mu ?