Extralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnsanların 13 yıldır nasıl kutuplaştıldığını ve ayrıştırıldığının bir örneğini daha yaşıyoruz. Yazık.....
Kutuplaşmanın olmadığı bir ülkeye gidin o zaman