Arkadaşlar b12 eksikliği ciddi anlamda çok şeylere sebebiyet veriyor. Uzun zamandır araştırıyorum ayaklarım özellikle geceleri yorganın altına alsam sobanın yanına koysam yinede ısınmıyordu, günde 20 30 tel saçım dökülüyordu ve işin en önemlisi 10 11 saat uyuyordum yinede gün içinde ufak bir boşlukta mayışıyordum. Sonunda tak etti ve araştırdım b12 eksikliğinin en önemli belirtilerinin bunlar oldugunu öğrendim. Kanda oksijen oranını sağlayan şey b12 nin ta kendisiymiş. Bir süredir uyandığımda kırmızı kuru üzüm, süt yada vişne suyu içiyorum hem doğal yolla hem de hap takviyesi ile b12 oranımı yükselttim ve şuanda saç dökülmesi şükür hiç yok. Uyku problemim de aynı şekilde. 6 saat uyuyorum yetiyor. Dinç kalıyorum dikkat sorunum yok. Bilgisayar işi ile uğraşan meslektaşlarım hareketsiz kaldıklarından dolayı kan akışı pek dolaylı olmuyor bu nedenle bu sık sorunlar bizlerde , diğer işlerle uğraşanlara nazaran daha çok görünüyor. Tavsiyem bu problemleri yaşayanlar doktora görünsünler ve b12 ölçümü yaptırsınlar. Herkese iyi geceler. Kusurum varsa affola.