ProThemes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gelmesi lazım artık ya zaten hocam eski ehliyet sahipleri ben çözemiyorum 5 yıl süresi var herkes değiştiriyor ben olsam değiştirmem o yoğunlukta...
Aynen gelmesi lazımdı da şuan gerek duymuyorum, önümüzdeki günler içerisinde de gelmez ise emniyete uğrayıp detaylı bilgileri alabilirim diye düşünüyorum.