Bende B ehliyeti var A2 alacağım. Bugün sertifikamı sürücü kursundan aldım.
Randevu en erken 7 Nisan'a bulabildim. Bu tarihten önce bana geçici bir belge verilebilir mi diye emniyete sormaya gittim. Bana yardımcı olan polis memuru
( yardımcı olmaya niyeti de yok hiç insan canlısı da çıkmadı
) geçici belge verilir mi diye sormak istedim onu için randevu alman gerek dedi. Dedim sertifikayla motor sürebilir miyim olmaz dedi. O zaman ehliyeti alana kadar motor sürmeyeceksin dedi.
Siz ehliyeti almak için neler yaptınız ? Bundan sonrası için bu konu örnek olur.
Ehliyetimi aldım, geçici belge verdiler A4 kağıt, evet şaşırmayın bildiğimiz A4 kağıt verdiler onunla trafiğe çıkabilirsin dediler bende çıktım sürdüm polis çevirmedi polise rastlamadım
Not: 15 gün sonra asıl ehliyetim adrese teslim edeceklermiş.
->A4 kağıt süresi ise: 02.02.2016 kadar bitiyor