1and1 kullanmayin arkadslar gecende bi siparis verdim odemeyi aldi yani yarisini aldi panelde alindi gorunuyo ama whois bos diyo ns falnde degismiyo yani skintili. Peki olipso nasl arkadslar saglammi.