mkmakina adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
4 Günlük telafimiz varmıs o yüzden şimdi giriş yapıyorum telafi olarak 24 saat süresiz bağlı kalsak olurmu ?
37.122.140.20p
17::05
Ertesi Güne kadar acık.
Şu an alımlar kapalıdır.