zuqasibere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Wp-Polls Kullanıyorsunuz Sanırım. Onu Devre Dışı Bırakıp Bi Denermisiniz.
evet hocam onu kullanıyorum ama 5*6 saatte bir geliyor hata