trvendetta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Amacınız ing geliştirmek ise blogger dan açmanız daha iyi olur ve bilgisayar müh. olduğunuz için kendi sektörünüze yönelik çalışmanız daha iyi.
Sorun o işte iki arkadaş açıcaz ve ing geliştirmek için makaleler yazıcaz fakat diğer arkadaşım maden mühendisi =)