Bu arkadaş bildiğimiz düpedüz ***********. Kendisi ile bir ay önce bir iş için anlaşarak ön ödeme yaptık. Kendisi işi teslim etmediği gibi, verdiğimiz parayı da geri ödemedi. Ödeyeceğim deyip 3-4 defadır beni atlatıyor. Skype adresinden defalarca yazmama rağmen yanıt vermedi. Telefon ettim arkadaşı çıkıyor, dolandırıcılığı arkadaşı ile birlikte yapıyorlar. Elimde skype yazışmaları, forum yazışmaları ve telefon ses kayıtları da mevcut. Pazartesi sabah yetkililere elimdeki ödeme dekontları ve telefon numaralarıyla birlikte şikayetçi olacağım.
Çoğu forum üyesi, arkadaşın işini çok iyi yaptığından övgülerle bahsetmiş. Kusura bakmayın beyler; ticari ahlaktan yoksun kişiler ,işlerini iyi yapsalar da başarılı olamazlar.