Merhaba,

Öncelikle telefonda yapacağım işlemleri söyleyeyim. Whatsapp, sms, yüksek sesli telefon görüşmesi, cep bankacılığı, google ve yandex mail 2 adet ve instagram ile facebook.
2 yıla yakındır GM Discovery kullanıyorum hiç şikayetim olmadı ama geçen gün ekranını kırdığım için artık kullanılmaz halde bu telefon bana yetiyordu. Oyun oynamam sahadan maçkolik tarzı programlar yüklemem. Bütçe sıkıntım yok ama iphone istemiyorum nedeni ise whatsapp ın Web uygulaması iphoneda çalışmıyormuş.

Tavsiyelerinizi bekliyorum teşekkürler.