Hacklenme olayına kabül ediyorum. Tek hesap üzerinde kullanmak kolay geliyor dediğim gibi.

Fakat whm ayrı hesap açarsam mantık olarak bin adet hesap açayım o zaman %25 cpu limitini hiç bir sitem aşmaz ayrı cpu kullanımı oluyorsa?

Bu konuda net birşey ile karşılaşan arkadaşlar varsa ve yazarsanız herkez için faydalı olacağını düşünüyorum.