kuleli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dostum yazmayayım banane dedim de. Dayanamadım artık. Konu açınca alanın cevap yazması mı lazım? Yada ilk yazana mı satmalı? açık artırmamı bu?

Ronald sende bekleme bu arkadaşı, haksız itader bildirisi yap. Bu arkadaş haksız itraderdan ceza alsın. Domaini alamadın diye bu kadar curcuna yapmayada gerek yok.
burada bir satış konusu açılıyorsa ve arkadaşta ben hemen al ile alıyorum dediği halde alan adını alamıyorsa kusura bakmayın ama burada kendisi haklı. pm veya konu üzerinden ilk kim almak istediğini belirttiyse ona satmak zorunda tabi, başka ne olacaktı?

ben alıcının da satıcının da art niyetli olduğunu düşünmüyorum; ortada bir art niyet aranacaksa bence sizde aranmalı.