Domain bana teslim edilmedigi surece neden - itrader kaldirayim ?
Dostum yazmayayım banane dedim de. Dayanamadım artık. Konu açınca alanın cevap yazması mı lazım? Yada ilk yazana mı satmalı? açık artırmamı bu?
Ronald sende bekleme bu arkadaşı, haksız itader bildirisi yap. Bu arkadaş haksız itraderdan ceza alsın. Domaini alamadın diye bu kadar curcuna yapmayada gerek yok.