Merhaba,
İşlem kolaylığı(e-posta, mysql, dosya ulaşımı tek hesaptan kontrol imkanı) için addon domain kullanıyorum.
Fakat hizmet aldığım 2-3 hosting firması kaynak kullanımından dolayı whm hesap açarak site eklememi söylüyorlar.
Kaynak kullanımı açısından bunların ikisi aynı şey değil midir?
Konu hakkında kesin birşey bulamadım kesin bilgisi olan arkadaşlar görüşleriniz yazarsanız herkez için faydalı olacağını düşünüyorum.