tahagg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende gizlilik politikasına çalıştım bir blog'da gizlilik politikası neden olur ki ? ne yazalım illa yazmalıysak
valla benimde en ufak bir fikrim yok nasıl olacağına dair. Biri bilgilendirirse çok iyi olur