Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
1 sayfadaki 3 reklamdan bazen 2si bazen 1 tanesi gözüküyor. kafasına göre seçiyor.
acaba içeriğe göre mi ayarlama yapmaya başladılar?
bunu neden söyledim?
çünkü bu site çöp gibiydi, çöp olmayan özgün içerikli sitemde reklamlar gayet düzgün görüntüleniyor.
ben, google'ın yeni bir gıcıklığına hazırlıklı olun derim.
içerikle alakalı olabilir.