Merhaba arkadaşlar. az önce telefonuma 250 küsür liralık ödenmemiş faturanız bulunmaktadır, ödediyseniz dikkate almayınız gibi bir mesaj geldi. Ancak benim böyle bir faturadan haberim bilgim yok. Müşteri hizmetlerini arıyorum, sosyal ağ arkadaşlık sitelerinden mobil ödeme sistemi ile alışveriş yapılmış diyor. İşin en garip yanı; müşteri hizmetlerinde ki adam faturanın ödendiğini borcum olmadığını söylüyor. Ama ne benim böyle bir faturadan haberim var, nede ben böyle bir fatura ödedim. Biri benimle oyun mu oynuyor çözemedim :S

Bir de bugün telefon kendi kendine biyerleri aradı. Bir de mobil ödemeye kapattırdım telefonu.

Bu olanlara istinaden r10 forumunda bulunan tüm konularımı düzenledim ve numaraları sildim. Tüm konularımda "edit edit edit edit edit edit edit "
mesajını görürsünüz.

0 544 876 65 11 numaralı telefondan çağrı alırsanız hiç bir şekilde ticaret yapmamanızı rica ediyorum. Numaramı değiştirmeye gidiyorum şuan. DİKKAT