Teşekkür ederim herkese.

Aslında sürmede sıkıntı yokta bu geri geri çıkma da sıkıntı yaşıyorum. Yavaş basamıyorum pek çıkarken. Birden çıkıyorum Bakalım artık pratik yapa yapa alışacağım sanırım.