aynı problemli yakşalık 10 sene önce bende yaşıyordum. İleri de sorun yok ama park olayında sıkıntı yaşıyordum. Baktım çok dar bende yan yerine dikine bırakıyordum arabayı tabi gelince silecekler havada oluyor, not bırakılmış oluyor falan

Gel zaman git zaman şimdi senin dediğin 10-15 santimetrelik yere ben önlü arkalı ve yanlı olarak sıfır yanaşıyorum. Tamamen tecrübe ile alakalı durum.