Ben lisedeyken hemen her gece 3-4'te evden gizlice çıkıp bizimkilerin arabasını kaçırıp önce garajda dur kalk yapmayı sonra ara sokaklarda orta hızda kullanmayı en sonunda da E-5'te Beylikdüzü-Büyükçekmece arasında ana yollarda kullanmayı öğrenmiştim, özellikle ana yollarda kimsenin olmadığı saatlerde sürmek hem keyifli hem de kolayca neyin ne olduğunu anlama şansı sunuyor... En son da otoparkta bizimkiler anlamasın diye g*t korkusundan aldığım yere milimetrik park ederek geri geri park etmeyi öğrenmiştim, özellikle o korku çok işe yarıyor demiş olayım

Bu sayede hem geceleri ninja kadar sessiz hareket etmeyi hem de düzgün araba kullanmayı öğrenmiştim... Bu arada boyum 1.94 kilom 150 nasıl ninja oluyorsam