Abimin Peugeot partner model aracı var. Arada sırada bizim muhitte tenha yerlerde yeğenimle beraber sürüyoruz. Abim de var tabii yanımızda. Kalkarken yada düz giderken sıkıntım yok ama ne zaman geri vitese takıyorum o zaman gaza kökleniyorum. Elim ayağıma dolaşıyor.
Abime bakıyorum bir yere park ettikten sonra geliyor yanımıza biri park ediyor. Arada 3-4 cm var yada yok ama kazasız belasız çıkıyor aradan. Ben daha 50-60 cm boşluklu yerden geçemiyorum. Çarpacağım diye çok korkuyorum.
Araba fobimi yenmek için ne yapabilirim? Nasıl geri vitese alışabilirim?