Zamanında dolar 1.5 lirayken çevirdiler TL birimine...

Adamlar doların 2 yıl sonra 3 lira olacağını biliyorlardı...

Zamanında 0,12 dolar olan TBM şuanda 0,11 TL

2 yılda 3 kat zarardayız.

Önümüzdeki yılı düşünmek istemiyorum...