zerare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yahu ne iyimser insanlarız.Neredeyse her ay gelirler düştü diye konu açıyoruz,genel de hep aynı klişe cevaplar ile kendimizi teselli ediyoruz.

Ocak ayın da düştü diyoruz,ve her yıl aynı şekil de düşüyor.
Yaz ayların da sıcaktan düşer diyoruz.
Yılın son ayların da bütçe kısıtlamasından dolayı düşer diyoruz.

Geriye ne kaldı

Bence artık adsensenin ülkemize uyguladığı,düşük tbm politikasına alışmamız gerekiyor.
Haklısınız fakat İnsanoğlu işine gelmeyeni kabul etmekte sıkıntı yaşar. Her ne kadar sıkıntı yok desekte acaba diğer adsense yayımcılarında durum ne diye buraya bakar ve onlarında az kazandığını görünce rahatlar ve seviniriz Tabi onlarn az kazanmasına değil bu durumun sadece bizde olmadığına seviniriz. 10 yıldır Adsense yayımcısıyım valla psikoljim bozuldu Borsacılar bile bizim yaşadığımız kadar bunalım yaşamıyordur. Daha öönceleri Adsense dolar üzerinden tık başı 10 sent verdiğinde buraya girer "bu ne ya! 10 sent tbm olur?" diye sitem ederdik. Yani bunlar umarım iyi günlerimiz değildir.