mhmt16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 Ocaktan beri %50 den fazla düşüş var geçen yıllarda düşüyordu ama bu kadar değil reklamverenler bütçeleri çok kıstı sanırım. Düzelmesini bekliyoruz..
Aynen size katılıyorum her yıl yaşanan bir durum ancak bu yıl çok kötü bir düşüş oldu. Sanırım buda ülkemizde ve Dünya da olan sorunlardan kaynaklı. Malum adsense borsa gibi komşu os....sa benim adsense düşüyor