Trafik harç ücretlerini halkbankasından yapabiliyorsunuz gittiğinizde gişede ki görevliye söyleyin o direk sistemden görmekte. Ehliyet kart ücreti de Trafiğe yatırılmaktadır. Trafiğe sanırsam bi 120-150 tl arası para gidiyor. bankayada 450-500 TL civarı ödeme oluyordu diye biliyorum