ProThemes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar, Pazartesi dosyam çıkıyor, ancak bulamadığım cevaplar var ehliyet harçları nereye yatırmam gerekiyor nereye gitmem gerek herkes farklı cevaplar vererek kafam karışıyor yardımcı olur musunuz Bu ayda ehliyetini çıkartan varmı acaba ?

Pazartesi sabahtan dosyayı alıp saat 15.40 randevum var bu işi dört dörtlük halletmem gerek

Bu ayda ehliyeti çıkartıp, size geçici ehliyet belge verdiler mi ? biliyorsunuz yeni ehliyetler artık ev adrese ptt gönderim yapılıyor.
Değişmedyse harçlar vergi dairesine yatırılıyor.Geçen sene makbuz ve dosyayla trafik tescilden bastırıyordun.Bu sene de vergi dairesine harcı yatırıp dosyayı verirsin ehliyet eve gelir. 2016 da yeni ehliyet yerine geçen bir belge girmiş yürürlüğe.Trafik tescilden alırsınız sanırım.