Merhabalar, Pazartesi dosyam çıkıyor, ancak bulamadığım cevaplar var ehliyet harçları nereye yatırmam gerekiyor nereye gitmem gerek herkes farklı cevaplar vererek kafam karışıyor yardımcı olur musunuz Bu ayda ehliyetini çıkartan varmı acaba ?

Pazartesi sabahtan dosyayı alıp saat 15.40 randevum var bu işi dört dörtlük halletmem gerek

Bu ayda ehliyeti çıkartıp, size geçici ehliyet belge verdiler mi ? biliyorsunuz yeni ehliyetler artık ev adrese ptt gönderim yapılıyor.