Merhaba.
Ankara'daki forumdaşlar, Ankara'ya gelmesi muhtemel dostlar.
ATO KONGRE SALONU'NDA 17 OCAK PAZAR GÜNÜ 16-18 ARASI İMZA GÜNÜM VAR.
Gelmek isteyen olursa, gelin tanışalım.
etkinlik linki : https://www.facebook.com/events/734321553366020/


-