arkadaşlar reklamlarim geri geldi. Sitedeki reklam kodlarını silip yeniden oluşturup yenileri ekledim. Reklamlar tekrar çıkmaya başladı
General Mobile 4G Dual cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:50:43 -->-> Daha önceki mesaj 01:50:09 --
Sorun çözüldü benim için
General Mobile 4G Dual cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi