arkadaşlar reklamlarim geri geldi. Sitedeki reklam kodlarını silip yeniden oluşturup yenileri ekledim. Reklamlar tekrar çıkmaya başladı

General Mobile 4G Dual cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:50:43 -->-> Daha önceki mesaj 01:50:09 --

Sorun çözüldü benim için

General Mobile 4G Dual cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi