türsab'dan öğrendiğime göre 30 ölü varmış.. medyadaki 10 ölü haberi yayın yasağından dolayı söyleniyor ört bas ediyorlar resmen, sultanahmette bomba patlıycak 10 kisi ölcek kim inanır üzüldüm böyle birşeyin olmasına