arkadaşlar merhaba;

bundan yıllar önce sahibi olduğum bir site üzerindena dsense ye başvuru yapmıştım ve onaylanmıştı.. sonrasında yıllar önce ben bu siteyi sattım..

şimdi yeni açacağım siteden aynı adsense hesabımdan reklamları kullanıcaktım ki adsense2den şyle bir mail geldi;


İlk reklam biriminizi başarıyla oluşturduğunuzu, ancak www.siteadresi.com adresine reklam kodunuzu yerleştirmediğinizi fark ettik. Hesabınızın tamamen etkinleştirilmesi için bu adım zorunludur. Lütfen AdSense'te oturum açarak, oluşturduğunuz reklam biriminin kodunu alın ve ardından sitenize yerleştirin.

dediğim gibi ben bu siteyi satalı yıllar oldu.. nerden bulacamda kod yerleştirecem?

bu sorun nasıl aşılabilir acaba?