SeoHizmetMerkez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iPhone her zaman tavsiyemdir.

Not: Samsung kullanıcısıyım.
wrecking adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Iphone pişmanlıktır.

Cihazların icine koydukları bileşenler bileşen degil. Sadece yazılımdan(ios) kazanıyorlar..

Alacaksan Edge plus veya note 5 al. Alternatif Z5
değerli yorumlarınız içine teşekkürler İphone 6S aldim bile.