iPhone her zaman tavsiyemdir.
Not: Samsung kullanıcısıyım.
Iphone pişmanlıktır.
Cihazların icine koydukları bileşenler bileşen degil. Sadece yazılımdan(ios) kazanıyorlar..
Alacaksan Edge plus veya note 5 al. Alternatif Z5
değerli yorumlarınız içine teşekkürler İphone 6S aldim bile.