beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@kaantukek kardeşim baktılar sen cok yoruluyon senin oldugun sunucuyu açmadılar yat uyu dinlen bizdeki siteler düzeldi
Benim iş çok berbat @beachturk; tam da yedek işlerim vardı çok önemli. Bizim ve kendi sistemleri hala patlak. Saat 5'e kadar gelmezse yakınım, gidip bizzat yerinde inceleme yapıcam kaan çok sinirli

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 05:00:01 -->-> Daha önceki mesaj 04:47:11 --

http://www.haber7.com/istanbul/17453...-trafo-yangini

DC ile alakalı sanırım