8 yıllık şarkı olmasına rağmen şarkıyı dün scorpta duydum, cankanın şarkıyı söyleyiş tarzı, şarkıyı içinde yaşamaları beni gülmekten kopardı. insanı motive ediyor resmen


https://www.youtube.com/watch?v=5_yX7XqCEqY