F3rh4t adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
een büyük para düşmanı



--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:46:56 -->-> Daha önceki mesaj 15:45:54 --



hocam dji 1 var 1500 e verecem fc40 kamera üzerinde olarak

ürünü burdan faturalı aldım garantilidir

http://www.gokamera.com/DJI-Phantom-ve-FC40-Kamera.html
selam hocam ben dj3 düşünüyordum ama bunun görüntü kalitesi nasıl?
bir de sıfırının fiyatı hakkında bilgi bulamadım?