gunix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zevkli bir odevmis, sadece 3. madde hakkinda bir tecrubem yok. framework kullanmayi serbest biraksalarmis python'da scrapy ile yapmak kolay olurdu.
Merak ettim hangi bolumu okuyorsunuz ve yillik ucreti ne kadar?

Sent from my SM-T230 using Tapatalk

Mühendislik ve burslu okuyorum.