Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet bunları biliyorum ama benim anlatmak istediğim site.com mobilden girilince kaynak dosyasını açtıgınızda html css herşey değişiyor.tema repsonsiv değil.
ve mobil algılayıcı farklı bir dizine göndermiyor m.site.com olsaydı dediğiniz dogruydu ama site direk site.com deskop ve mobilden farklı scriptler çalıştıyor acaba cloud server mi mobili farklı sunucuya deskopu farklı sunucuya bağlıyor?
olay bu sanırım örnek site : tvnet.tvbolumfragman.com mobil girişte farklı bir site dekstop girişte farklı bir site ama içerik aynı.

eğer bahsettiğiniz olay bu ise bu sitenin mobil uyarlılığı için kurulmuş bir sistemdir.Yani Responsive haline getirilmiş demektir.