Çok güzel bir tema. İstediğiniz her türlü firma için kullanılabilir. Fakat sorun yaşadığım bir nokta var ki gelin bana sorun. Kafayı yedirtecek en sonunda bana...
Şimdi bu temada menu fontunu büyütünce tema kayıyor.
Bu konuda bilgisi olan, yardımcı olmak isteyen olursa çok memnun olurum.
Tek sorunum budur.
Menu fontunu Tahoma yapmak istiyorum bir de büyütüp kalınlaştırmak istiyorum.
Demosu:
http://www.temakolik.net/ws-firma/
İndirme linki:
http://www.temakolik.net/depo/ws-firma-final.zip
Kurduğum bir siteden örnek:
http://ayarhavalandirma.com/
Dediğim gibi çok hoş bir tema. Her türlü şeyini öğrendim bir menüsünü güzelleştiremedim...