een büyük para düşmanı



--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:46:56 -->-> Daha önceki mesaj 15:45:54 --

Magnnuuum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güzel tespitler var ama hatalılarda var.

Merak ediyorum ZEVK israf mıdır?
Zevk gereksiz midir?

Mesela ben drone almak çok istiyorum bu ara.
5 - 6 Bin TL. Biliyorum bir işime yaramayacak ve pahalı bir oyuncak.
Ancak onunla mutlu olabilirim.
İnsanın kafası karışıyor
hocam dji 1 var 1500 e verecem fc40 kamera üzerinde olarak

ürünü burdan faturalı aldım garantilidir

http://www.gokamera.com/DJI-Phantom-ve-FC40-Kamera.html