Güzel tespitler var ama hatalılarda var.

Merak ediyorum ZEVK israf mıdır?
Zevk gereksiz midir?

Mesela ben drone almak çok istiyorum bu ara.
5 - 6 Bin TL. Biliyorum bir işime yaramayacak ve pahalı bir oyuncak.
Ancak onunla mutlu olabilirim.
İnsanın kafası karışıyor