Siteniz çok kaliteli hocam çok beğendim, 1 ay'da o noktaya gelmesi bile iyi bir gelişme bence.Aceleci davranıp yüklenmeyin backlink'e
Teşekkur ederim begenmeniz beni.mutlu etti

10 gundur ayni noktada kalinca heralde bi yanlışlık var dedim ama azimle devam ediyorum çalışmalara bakalım.ne olacak