Merhabalar,
Sitenizi inceleme fırsatım yok şuanda ama şöyle diyeyim size. 1 aylık bir sitede 2. sayfa başına kadar gelmişsiniz güzel bişey lakin biraz aceleci olmamak gerekiyor ki hızlı koşan atla başlayan atasözü var
Herşey meta desc özgün içerikle bitmiyor yüzlerce farklı kriter var. Gece eve geçince bakacam ama peşinen söylüyorum 1 aylık bir sitede zirveyi beklemeyin, gelinmez değil gelinir ama sabır. Hani siteyi açtım herşeyim iyi ben 1.liği hakediyorum demek yanlış olur. Elbet eksik kalan bir yer vardır, mümkünse sitenizi kaldırın burası R10 platformu sabah filtrede görebilirsiniz kendinizi uyarmadı demeyin
Yorumunuz için tesekkur ederim sanaırı. Ben biraz acele ettim atasözü gerceklesmeden sabırla calismalarıma devam edecegim. Sizinde inceledikten sonra görusunuzu bekliyorum
Hayırlı aksamlar