Merhabalar saygıdeğer dostlar, ağabeyler. Bir sorum olacaktı sizlere.
Yapmak istediğim şey örneğin, Kullanıcı adı ve şifreyi not defterine şu şekilde kaydetmek:
Kullanici_id = xxx
Sifre = xxx
Kullanıcı ve şifrenin karşısında yazılan değerleri okumak.