WapZap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hangi ülkeye yönelik açacaksan o ülkede alman lazım sanırım. Ben olsam Almanya ya da Hollanda tercih ederim, Avrupa'da internet kaliteleri en fazla olan iki ülke bunlar yanılmıyorsam.
Yani ingilizce olucak bu nedenle amerikada almam gerekmiyor mu ?