Arkadaşlar blogger üzerinden adsenseye basvurdum ilk 10 reklamlar gözükmedi ondan sonra gözükmeye başladı fakat 1 saat sonra gözükmemeye başladı hala gözükmüyor mailde gelmedi bilgisi olan varmı? Onay aşamasındamı ki acaba ?