arkadaşlar yeni bir firma kuruyorum Ciddi LiSANSLI Bİ FİRMA. YAKINDA AÇIKLAYACAĞIM...
Orijinal CD Basım,Coğaltım,şimdilik böyle. Eğer para kazanabilirsem oem parça ve Domain,Host işinede girmeyi düşünüyorum...
daha kurulma aşamasında..
Konuyu hortlatıyorum ama, merak ettim hocam hosting işine girdiniz mi