Sen konuyu okumadanmi cevap verdin kardeş ? Düğünü yeni yaptim arkamda kimsen yok tek başima diyorum ana baba yok başimda kuru bir maaşla tek başina kim zorlanmadan borçlanmadan düğün yapmiş varsa öyle babayiğit buyursun.
Konuya sirf yazayim diye yazmasaniz olmaz zaten mecazen yazilan birşey ne kadar dikkat edilmiş fazla uzamadan konuyu report ediyorum
@Sikayet; kapatabilirmisiniz.
Tapatalk üzeri mobil Cihazimdan Yazildi, Yazim Hatası Olabilir.