Hey gidi eski günler, sabah 5-6'ya kadar forumda takılırdık.O eski tayfanın hiçbiri yok şimdi.Kimi askerden sonra takılmadı işine gücüne baktı, kimi evlendi bu işlere vakit ayıramadı vs. İlk zamanlardan tanıştığım ve hala ara ara görüştüğüm arkadaşlarım ve ticari ilişkilerimizi sürdürdüğüm tanıdıklarım var.Onlarda hala üyeler ama takılmıyorlar.10 sene olacak